Ofertele companiilor de leasing pentru masinile "abandonate"

Ofertele companiilor de leasing pentru masinile „abandonate”

Tot mai des titularii contractelor de leasing auto incep sa aibe dificultati la plata ratelor lunare iar parcurile auto ale finantatorilor gem de masini abandonate. Va prezentam mai jos o lista de „chilipiruri” pe site-urile principalelor companii de leasing.
Mare atentie insa! Spre deosebire de credit, in cazul unui contract de leasing nu va expuneti doar riscului de faliment personal (in cazul in care va pierdeti locul de munca riscati ca finantatorul sa va ia masina) ci si aceluia de faliment al companiei de leasing. In acest din urma caz, lichidatorul va poate lua masina, care poate fi valorificata pentru a acoperi datoriile companiei de leasing. Spre deosebire de banci, sansele ca liniile de credit acordate companiilor de leasing de firmele-mama sau alti finantatori sa nu fie reinnoite in acest an, sunt mult mai mari.
Linkurile de mai jos contin ofertele companiilor de top, autoturismele respective provenind din contractele de leasing denuntate inainte de scadenta (selectie preluata de pe blogul „balonul imobiliar”):

http://www.leasing.ro/portal/index.php/oferte
http://www.GEMoney.ro/ro/docs/Auto_SH.pdf
http://www.Romstal-Leasing.ro/index.php?page=ads
http://www.BTLeasing.ro/new/index.php?p_url=secondhand.php
http://www.TiriacLeasing.ro/Vehicul-rulat_181_ro.html?catid=1&braid=0&Cauta.x=78&Cauta.y=10&Cauta=Cauta
http://www.Raiffeisen-Leasing.ro/auto.php
http://www.leasingrom.net/
http://www.TBIleasing.ro/rom/oferte_speciale/
http://www.Romexterra-Leasing.ro/sh.html
http://www.AlphaLeasing.ro/AlphaProd/ro/autovehicule_disponibile.aspx
masina, leasing, bunuri reposedate

O luna restrictie de trafic in Baneasa

O luna restrictie de trafic in Baneasa

Traficul in zona Baneasa va fi restrictionat timp de aproape o luna, pana pe 10 noiembrie din cauza lucrarilor la pasajulul de la intrarea pe DN 1. Din cauza unor neintelegeri, santierul a fost deschis un an mai tarziu decat trebuia in 2007.
Primele calcule pentru costuri pentru acest proiect au fost de 13 milioane de euro, insa ulterior suma a fost revizuita la 11 milioane de euro.

Nissan Qashqai facelift 2010 este mai ieftin cu pana la 2.000 euro!

Nissan Qashqai facelift 2010 este mai ieftin cu pana la 2.000 euro!

Nissan a lansat recent in Europa de Vest noul crossover de clasa compacta Qashqai.

De fapt aceasta masina nu reprezinta o noua generatie cu doar un facelift pronuntat.

Toate cele trei variante de echipare, VISIA, ACENTA si TEKNA prezinta echipamente in plus fata de prima generatie iar raportul pret-calitate este superior.

Preturile pornesc de la 16.990 euro cu TVA, versiunea de intrare in gama fiind Noul QASHQAI VISIA 1,6 115 CP, dotata standard cu ABS+EBD+asistenta la franare, airbaguri frontale, laterale si cortina, sistem ISOFIX, tetiere fata active, aer conditionat, radioCD MP3, comenzi audio pe volan, Bluetooth, cruise control+limitator de viteza, computer de bord, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice incalzite, scaun sofer reglabil pe inaltime.

Tractiunea 2WD este disponibila pentru toate cele patru motorizari, doua benzina si doua diesel: 1,6 115 CP; 2,0 140 CP; 1,5 dCi 105 CP; 2,0 dCi 150 CP.

Tractiunea All Mode 4x4i este destinata versiunilor 2,0 140 CP si 2,0 dCi 150CP.

Transmisia automata, disponibila la motorizarile 2,0 140 CP (CVT) si 2,0 dCi 150 CP (6 trepte) se regaseste atat in combinatie cu tractiunea 2WD cat si cu tractiunea 4×4 la motorizarea pe benzina, in timp ce la motorizarea diesel poate fi obtinuta doar in combinatie cu tractiunea 4×4.

Citeste mai multe pe:1001auto.ro

Noua taxa auto ne scoate cu 33% mai putin bani din buzunare

Noua taxa auto ne scoate cu 33% mai putin bani din buzunare

Guvernul a aprobat in cele din urma mult asteptata reducere a taxei auto. Chiar daca „comerciantii” de cartier isi frecau mainile in ideea ca vor face din nou bani frumosi din vanzarea second-hand-urilor, reducerea taxei nu este decat de 33%. In plus, masinile rulate Euro 4 isi pastreaza aceeasi valoare a taxei.

Pentru cei cu masini Euro 1 de 1.400 cmc noua taxa este de 2.416 euro, pentru 1.600 cmc 2.761 euro, iar la 2.000 cmc 3.451 euro.
Daca aveti o masina rulata Euro 2 de 1.400 cmc atunci veti plati 1.744 euro, la 1.600 cmc 1.993 euro, iar pentru una de 2.000 cmc 2.684 euro.
In cazul unei masini second-hand Euro 3 de capacitate cilindrica 1.400 cmc taxa este de 670 euro, pentru 1.600 cmc 766 euro, iar pentru una de 2.000 cmc 1.150 euro.
Cele Euro 4 de pana in 2.000 cmc pastreaza aceeasi valoare.

Vesti bune pentru proprietarii de dinainte de 15 decembrie
Cei care au apucat sa cumpere masini second-hand neinmatriculate inainte de 15 decembrie sau au facut comanda pentru achizitionarea unui astfel de autoturism au la dispozitie 20 de zile pentru a depune actele in vederea platirii taxei.
Noile reglementari vor intra in vigoare odata cu publicarea in Monitorul Oficial.

Vehicul urban cu 1

Vehicul urban cu 1,1 lei consum la 70 km

Constructorul american General Motors si compania Segway specializata in mijloace mici pentru transport de 1-2 persoane, au prezentat un vehicul pe doua roti, cu propulsie electrica, cu numele de Puma (Personal Urban Mobility & Accessibility). Vehiculul este acoperit si are o serie de dotari, precum pilot automat si idenificarea unui loc de parcare liber.
Viteza maxima este de 60 km/h, la o autonomie de 70 km. Costul unei incarcari este de 35 centi.
Cele doua companii au anuntat ca nu vor produce in linie mai devreme de 2012 si estimeaza ca va costa 25-30% dintr-o masina. Acest scuter, care isi mentine echilibrul printr-o serie de giroscoape, cantareste circa 270 kg.

Crezi ca merita 30% din pretul unei masini?

Porsche primeste un Nein de la guvernul german

Porsche primeste un Nein de la guvernul german

Constructorului auto Porsche i-a fost respinsa cererea de ajutor de stat din partea guvernului german pe motiv ca aceasta are nevoie de motive mult mai solide. Producatorul a anuntat ca are datorii de noua miliarde de euro si care are nevoie de un ajutor de cateva sute de milioane de euro si ca urmare a efortului de preluare Volkswagen. Intre timp, discutiile dintre cei doi constructori au fost chiar suspendate.

Piata auto in T1 2008

Piata auto in T1 2008, planuri de investitii fara spectrul crizei

Publicatia BaniiNostri.ro va prezinta evolutia pietei auto pe trimestre, de la asteptarile pozitive din ianuarie pana la evolutia sumbra de la sfarsitul anului. Primul trimestru este marcat de o serie de planuri de investitii prezentate de constructori pentru Europa Centrala si de Sud-Est, inclusiv Romania, in vreme ce pe piata americana se vad deja norii negri ai crizei.
Primul trimestru este marcat si de greva angajatilor Dacia, greva care nu anunta nimic din incetarile de lucru ale uzinei de la Pitesti de la sfarsitul anului.

Ianuarie
Piata auto din Romania a inceput 2008 cu cifrele anuntate de APIA privind vanzarile pe anul trecut. Astfel, acestea au crescut cu 23,4% fata de anul precedent, cea mai mare pondere avand-o autoturismele cu circa 315.000 de unitati, urmate de vehiculele comerciale cu aproape 48.000 si autobuzele cu peste 3.200.
In ceea ce priveste previziunile pentru acest an, estimarea APIA este de doar 5% crestere.
Tot la inceputul acestui an, Guvernul anunta modificarile privind taxa auto, redenumita taxa de poluare, de la care banii aveau sa fie transferati Ministerului Mediului.
Aociatia Europeana a producatorilor de Automobile (ACEA) anunta ca numarul inmatricularilor de camioane de peste 3,5 tone a crescut in 2007 la nivelul Uniunii cu 5,1 puncte procentuale.
Se afiseaza o serie de cifre privind vanzarile dealer-ilor si producatorilor auto. Astfel, Honda anunta pentru Romania o crestere de aproape patru ori, Dacia 17,4%, Autoitalia cu peste 56%, General Motors peste 70%, Toyota Romania 70% crestere, importatorul Mitsubishi o crestere aproape dubla, BMW 65% pe piata romaneasca, iar Volvo circa 77%.

Se inaugureaza la Baia Mare un centru de vanzari si service Mercedes-Benz, in urma unei investitii de 20 milioane euro de catre ATP Exodus.
Midocar, dealer Volvo, face public un plan de investitii de 4,5 milioane euro la Buzau pentru un showroom si un complex auto de servicii integrate.
Partenerii Porsche Romania anunta si ei un plan de 20 milioane euro investitie in extinderea retelei.
Ianuarie este si luna in care constructorul indian Tata Motors prezinta cel mai ieftin autoturism din lume, Nano, de doar 2.500 de dolari.
Norii negri incep deja sa se vada pentru industria auto americana prin anuntul facut de General Motors privind concedierea a 74.000 de angajati din SUA, totul in contextul unei pierderi anuale de 38,7 miliarde de dolari.

Februarie
Renault anunta o investitie de 300 milioane euro in Romania in uzina de la Pitesti.
Localitatea Dej primeste o veste buna de la Kolbenschmidt privind constructia unei fabrici de blocuri motor.
Producatorul german de componente auto Optibelt Power anunta si el o investitie de 6 milioane euro pentru o fabrica de curele auto langa Baia Mare.

APIA afiseaza o crestere a pietei moto pe doua roti de aproape 79%, pana la circa 3.150 de unitati.
Si ACEA anunta cresterea productiei europene de autovehicule pana la 19,7 milioane de unitati anual, in crestere cu 5,3%.
Producatorul de acumulatori auto Rombat Bistrita inregistreaza 57% crestere a cifrei de afaceri pentru 2007, pana la 48,5 milioane de euro.
Producatorul sibian de componente auto Compa ajunge la 300 milioane euro cifra de afaceri, in crestere cu 24 de procente.
Vanzarile Renault Trucks in Romania ajung la 1.124 de vehicule, din totalul de 80.000 de camioane.
PSA Peugeot Citroen afiseaza un profit net pentru 2007 de aproape 885 miliarde de euro la nivel global.
Producatorul francez Renault face publica o crestere a vanzarilor cu 2,7% in anul precedent, in mare parte datorita modelului Logan.
Ferrari contabilizeaza o crestere a vanzarilor cu 14% in anul precedent, pana la 6.500 de unitati.
Producatorul francez de anvelope Michelin si-a marit profitul in 2007 cu 34%, pana la 772 milioane euro.

Tot mai multe companii de leasing cresc dobanzile pentru finantare pana la 8,5-9%, ca urmare a cresterii riscului de tara si a reducerii lichiditatii pe plan international. Masurile se suprapun cu o scadere a achiziitiilor de autoturisme prin leasing cu 6% in 2007 fata de 2006. APIA pune aceasta evolutie pe seama achizitionarii autoturismelor autohtone prin aceasta forma de finantare in scadere cu 35%.

Martie
Primavara aduce de la Dacia noul model, Sandero, prezentat in premiera publicului la Salonul Auto de la Geneva. Martie este si luna in care angajatii de la Pitesti declanseaza o greva de avertisment, greva ce se va sfarsi dupa trei saptamani cu marirea salariului cu 300 lei brut de la 1 ianuarie, alti 60 de lei de la 1 septembrie si o prima anuala de rezultat de minim 900 lei.
Executivul este obligat de CE sa revina asupra taxei auto si hotareste sa restituie diferenta rezultata in urma recalcularii.

Un plan privind o fabrica de scaune si tapiterie pentru uzina auto de la Craiova este facut public de grupul american Johnson Controls.
Importatorul lubrifiantilor Valvoline, Valtec Romania, afiseaza o cifra de afaceri pentru 2007 de 9 milioane euro, in crestere cu 28%.
Tata Motors, contructorul auto indian, incheie un acord de preluare a marcilor Jaguar si Land Rover de la Ford, tranzactie ce va fi finalizata in iunie pentru 2,3 miliarde de dolari.
Are loc o noua tentativa de privatizare a uzinei Rulmentul Brasov pentru 70 milioane de euro.

Test drive cu noua Toyota Prius 2010 fara probleme cu franarea!

Test drive cu noua Toyota Prius 2010 fara probleme cu franarea!

Toyota este constructorul numarul unu mondial in ciuda unor probleme care s-au vehiculat in ultima perioada referitoare la cel mai mare recall din istoria industriei.

Chiar si asa, Toyota este cel mai dinamic constructor de automobile din lume caracteristica care a permis marcii japoneze sa inprovizeze constant noile masini.

In urma acestui succes mondial Toyota este singurul constructor care poate sa conceapa o masina de la zero in mai putin de trei ani si care pune mari probleme concurentilor.

Toyota Prius III si problemele sistemului de franare

In primul rand trebuie sa spunem ca masina din acest test face parte din cea de-a treia generatie si conform zvonurilor acest model are probleme cu pedala de frana.

Dupa parcurgea a mai bine de 500 km in Romania atat in oras cat si pe sosea nu am observat nici o diferenta la acest sistem. Pentru cei care nu sunt convinsi putem sa spunem ca acest model dispune de o frana de mana actionata asemenea germanilor de la Mercedes pe baza de pedala.

Deci, daca exista probleme cu sistemul de franare uzual actionati fara menajamente frana de mana si puneti maneta schimbatorului (apasati butonul) in pozitia Park cand viteza de rulare este mai mica.

Toyota si mentalitatea de invingator

Cand vine vorba de aceasta marca multi clienti spun despre masinile lor cu sigla T ca sunt pur si simplu Toyota, adica sunt vehicule performante care nu au probleme cu fiabilitatea motoarelor si nu in ultimul rand care dispun de una dintre cele mai puternice retele de service din lume.

Citeste test-ul complet pe:  1001auto.ro

Porsche a lansat noul Cayenne

Porsche a lansat noul Cayenne

Celebrul constructor de automobile german Porsche a dezvaluit in premiera mondiala primele imagini oficiale cu noul Cayenne 2010.

Noua masina reprezinta cea de-a doua generatie a SUV-ului Cayenne si se bazeaza ca si pana acum pe baza platformei tehnice a modelului Volkswagen Touareg 2010.

Noul Cayenne are o gama de motorizari complete printre care amintim noul V6 de 3.6 litri care dezvolta o putere maxima de 300 CP, insa si mult apreciatele V8-uri pe benzina care pot ajunge sa dezvolte o putere maxima de peste 500 CP.

In ciuda criticilor Porsche a anuntat ca doreste in continuare sa ofere in gama si motorul diesel TDI de trei litri care dezvolta acum o putere maxima de 240 CP.

Cayenne 2010 se inrudeste ca si pana acum cu VW-ul Touareg, iar acest lucru se poate observa fara probleme la interior unde noua plansa de bord seamana foarte mult cu cea a VW-ului Toaureg.

Porsche impreuna ca VW lucreaza la implementarea sistemului hibrid si pe acest nou Cayenne, model care va avea aceeasi tehnologie intalnita pe noul Touareg Hibrid.

Motorul de baza este cel pe benzina de 3.6 litri si 300 CP care este cuplat la un motor electric pentru a avantaja un consum mai mic in mediul urban.

Impreuna cele doua motoare ar putea sa afiseze un consum de benzina chiar si mai mic decat cel al versiunii TDI de trei litri.

Vezi mai multe pe: 1001auto.ro

Noua sau second-hand?

Noua sau second-hand?

Probabil ca stii cat esti dispus sa platesti pentru viitoarea ta masina, dar niciodata nu e usor sa alegi intre un model nou, sclipitor, si un model mai vechi, premium.
Conform statisticilor, numarul celor care cumpara o masina noua este extrem de mic fata de numarul celor ce prefera o masina second-hand. Asta te face sa te intrebi daca este posibil ca cei multi sa se insele.

Ghidul nostru rapid cu argumente pro si contra alegerii unui model vechi te va ajuta sa iei o decizie.

Bucura-te de diversitate!
In incercarea de a cuprinde cat mai multe segmente de piata, constructorii auto si-au diversificat clasele
De-a lungul anilor  constructorii auto si-au diversificat  gama de modele in incercarea lor de a cuprinde cat mai multe segmente de piata si de a atrage cat mai multi clienti.
Asta reprezinta siguranta ca vei gasi masina care se potriveste dorintelor si nevoilor tale. Practic, cumparatorii masinilor second-hand au aproape la fel de multe optiuni ca si cei care cumpara o masina noua.

Economiseste!
Desi nu este imediat evidenta, deprecierea unei masini este cel mai mare cost al acesteia, iar in cele mai multe cazuri se simte inca din primul an, odata cu disparitia stralucirii „de showroom”.
Astfel se intampla ca dupa 12 luni si 20.000 km, o masina de 15.000 de euro sa piarda din valoare in jur de 5000 de euro (~35%). Aceasta diferenta este comuna aproape tuturor claselor de masini., cu exceptia marcilor premium, unde deprecierea este situate undeva la 20%-25%.
Acest factor este foarte important in luarea unei decizii, asa ca e bine sa te gandesti daca vrei sa salvezi o suma importanta de bani, sau nu.

Urca o treapta!
O alta varianta ar fi sa cheltui banii de masina noua pe una second-hand mult mai performanta. Astfel, in loc sa cumperi o „masinuta”, poti opta pentru un model de familie ceva mai spatios, fie sa treci de la o marca uzuala la una premium, de lux.

Constructorul garanteaza!
Poti opta pentru o masina second-hand „tinerica”, astfel sa te poti bucura pana si de garantia initiala oferita de constructor, pentru ca aceasta nu se pierde nici cand masina isi schimba proprietarul.
Daca tot ce iti poti permite este o masina second-hand mai veche, nu e totul pierdut. Sunt foarte multi dealeri auto second-hand care ofera garantii intre 6 luni si 1 an, ceea ce este mai mult decat rezonabil.
O alta varianta ar fi sa urmaresti reinoirea parcurilor auto ale cosntructorilor care scot spre vanzare masinile folosite de cei aflati la conducere pentru o perioada scurta de timp. Astfel obtii o masina „ca noua” la pret foarte bun pentru ca interesul lor este sa vanda in primul rand calitatea.

Masina dureaza!
Datorita unei tehnologii in continua dezvoltare, masinile sunt mult mai rezistente la uzura, fiind capabile sa parcurga distane de sute de mii de kilometri fara nici o problema.

Nu e noua!
Ei bine, cea mai mare „problema” in a cumpara o masina second-hand este faptul ca NU E NOUA!
Asta inseamna ca putea fi condusa de oricine: de la doamna Georgescu care o folosea pentru plimbarea de duminica, de acasa la biserica, pana la un Colin McRae sau Michael Schumacher in devenire. Putin probabil sa cunosti astfel de informatii daca nu cumperi masina de la cel mai bun prieten al tau, de care rareori te-ai despartit de cand si-a luat masina cea noua.
Media de kilometri parcursi de o masina noua in primii trei ani este undeva in jurul a 20.000 de km pe an, dupa care se reduce pana la 15.000 de km pe an.

Nu miroase a masina noua!
Un alt argument non-second-hand este lipsa „mirosului de masina noua”, pentru ca indiferent de cata grija a avut vechiul proprietar de ea, urmele se vad cu ochiul liber.
S-a fumat in masina? A fost locul de joaca preferat al copiilor sau al cainelui? Modul in care se prezinta masina iti spune foarte multe despre cum si cat a fost de ingrijita.
Atunci cand cumperi o masina second-hand trebuie sa  faci un armistitiu intre ce-ti doresti si ce e disponibil.

Conditia poate varia!
Ar fi pacat sa iti dai banii pe o masina mai veche de 5 ani care sa nu mai corespunda unor conditii minime de siguranta si placere. Garantia deja depasita, mai mult ca sigur dupa primii trei ani si lipsa unui istoric clar despre intretinerea tehnica sunt factori importanti in luarea unei decizii. Nici unul din cele doua aspecte nu sunt deosebit de ingrijoratoare, daca masina se prezinta in stare buna. Ideal ar fi, insa, ca macar istoricul de service sa fie actualizat.

Cumperi ce gasesti!
Gama de echipare si optionalele disponibile pe o masina second-hand tin de personalitatea si de dorintele vechiului proprietar. Tinand cont ca este o investitie destul de importanta, cel mai indicat este sa cumperi numai atunci cand esti cu adevarat convins ca ceea ce ai gasit e ceea ce cautai, chiar facand si unele concesii in acest sens.
O pereche de jante din aliaj pot creste pretul unei masini, insa nu o imbunatatesc din punct de vedere tehnic, din contra, pot avea efecte negative asupra suspensiilor.

Atentie la samsari!
Pentru a fi sigur ca nu-ti arunci banii pe fereastra, incearca sa eviti „ocaziile unice” si pe cei ce le promoveaza. Astfel de tranzactii au un grad de risc foarte mare si depinde numai de tine daca esti dispus sa ti-l asumi. Incearca sa iti gasesti masina potrivita cu ajutorul unui dealer autorizat, chiar daca pretul e putin mai mare. Macar asa, ai un minim de siguranta si o garantie reala pentru masina achizitionata.

Ai aceleasi drepturi!
Cumparand masina de la un dealer  autorizat, vei beneficia mai mult ca sigur de acelasi tratament pe care il primesc cei ce cumpara o masina noua. Nu uita ca traim intr-o lume in care „clientul este stapanul” iar vanzatorul vrea banii tai, asa ca nu te multumi cu jumatatile de masura si nu accepta un serviciu nesatisfacator.

Verifica detaliile tehnice ale viitoarei tale masini pe 1001auto.ro