Top 10 masini de politie

Top 10 masini de politie

Politia rutiera este o ramura a ministerului de interne care are datoria de a veghea la buna desfasurare a traficului in conditii de siguranta maxima, iar cand este necesar sa aplice litera legii.

De cele mai multe ori acest lucru este simplu datorita imaginii unei masini de politie care semnalizeaza sa te opresti, insa nu de putine ori infractorul nu opreste la semnalele politistului si acesta din urma este obligat conform legii sa porneasca in urmarirea celui care a incalcat legea.

In acele momente cel mai important bun al politistului este masina din dotare care trebuie sa se ridice la cele mai inalt nivel de performanta pentru a prinde din urma soferul care se sustrage de la o eventuala amenda.

Astfel, pentru a vedea care sunt cele mai bune masini de politie luam in calcul doar capitolul performante deoarece un Porsche 911 al Politiei germane este mult mai firav in cazul unei coliziuni decat un cruiser Ford Crown Victoria al Politie americane.

Romania nu sta deloc rau la acest capitol datorita celor cateva sute de model Passat Variant V6 2.8 4-Motion si a Seat-ul Leon Cupra al politiei autostrazii.

Deci criteriul cel mai importante este viteza maxima si stabilitate in viraje in orice conditii atmosferice.

No.10 – Carbon Motors E7

Aceasta este viitoarea masina a politiei americane care din pacate nu a intrat in productia de serie.

No.9 – Volkswagen GTI

Exemplarul de fata este un Golf V GTI de 200 CP extrem de performant si manevrabil in cazul unei actiuni in mediul urban.

No.8 – Holden VE Commodore

Politia din Australia are in dotare modelul Holden Commodore care este echipat cu un motor V8 de Chevrolet Corvette. Viteza maxima este de 300 km/h.

No.7 – Porsche Cayenne

Rusii au renuntat la modelul Lada 2012 si au trecut la Porsche Cayenne Turbo de 450 CP.

No.6 – Ford Mustang GT

Americanii iubesc masinile cu punte rigida spate drept urmare acest Mustang GT V8 este perfect pentru politia din Los Angeles.

No.5 – Jaguar XF

In Marea Britanie politia este echipata cu noul Jaguar XF. Singura problema lor este ca masina nu are sub capoata un motor V8 pe benzina cu un V6 diesel de 275 CP.

No.4 – Mazda RX-8

Pentru politia din Tokio o Mazda RX-8 cu motor rotativ Wankel de 240 CP este suficient.

No.3 – Mitsubishi Evolution X

Politia autostrazii din Anglia este echipata cu cea mai sportiva masina a celor de la Mitsubishi. Un Lancer EVO X extrem de capabil indiferent de suprafata pe care se ruleaza.

No.2 – Porsche 911

Locul secund in acest top este ocupat de Polizei Autobahn, adica de politia autostrazilor din Germania. Ei conduc in fiecare zi un Porsche 911 Turbo modficat de tunerul Tech Art. Nice job!

No.1 – Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia

Prima pozitie este ocupata de politia italiana care a primit recent un Lamborghini Gallardo LP560-4. Acest lucru inseamna ca este greu sa poti fugi de aceasta masina cu transmisie integrala care mege constant la o viteza maxima de 330 km/h.

Pentru a intelege cat de importanta este viteza amintim ca un elicopter normal nu poate sa depaseasca o viteza mai mare de 250-260 km/h.

Citeste mai mult pe: 1001auto.ro

Nemirschi e nemultumit de Rabla

Nemirschi e nemultumit de Rabla

Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, a declarat ca programul Rabla va fi modificat prin schimbarea cotelor atribuite dealer-ilor. In schimb, programul va fi valabil si pentru autoutilitarele mici. Declaratia vine in urma mersului prost al programului.

Volvo se bazeaza pe piata auto din India

Volvo se bazeaza pe piata auto din India

Constructorul suedez de automobile Volvo se asteapta ca piata auto din India sa se tripleze in perioada urmatoare.

Oficialii marcii au declarat ca in anii care urmeaza automobilele care au un pret de achizitie de peste 2.5 milioane rupi (54.000 dolari) vor inregistra cresteri foarte mari.

Volvo estimeaza ca acest segment de automobile ar putea sa castige 1.5% din intreaga piata auto indiana.

Conform Capgemini SA si Merrill Lynch Wealth Management in prezent India detine deja peste 84.000 de persoane care detin conturi de peste un milion de dolari.

In urmatorii 5 ani acest segment social este estimat a creste de cateva ori fata de anul 2010.

Taxa auto imparte cumparatorii in doua lumi

Taxa auto imparte cumparatorii in doua lumi

Taxa auto de prima inmatriculare a aratat cat de preciptat se incheie acum socotelile la Guvern. Daca triplarea taxei pentru masinile rulate a intrat in vigoare inca de ieri din cauza unei „omisiuni”, 15 decembrie va fi practic data de la care taxa auto va fi suspendata pentru turismele noi de pana in 2.000 centimetri cubi capacitate cilindrica. Mai surprinzator este faptul ca CE a dat unda verde deciziei executivului.

Guvernul Tariceanu si-a aratat intentia de a da un impuls industriei auto prin triplarea taxei auto pentru autovehiculele second-hand, care impanzisera piata incepand cu iulie. Anuntul executivului a vizat o suspendare a taxei auto pentru masinile noi de pe 15 decembrie pana la finalul anului viitor. Ordonanta de Urgenta a fost facuta pe genunchi pentru ca s-a uitat mentionarea faptului ca de la 15 decembrie se tripleaza totodata taxa de prima inmatriculare pentru masinile rulate. Cum legea spune ca orice act normativ intra in vigoare in ziua in care apare in Monitorul Oficial, functionarii publici s-au vazut ieri nevoiti sa perceapa taxa buclucasa de trei ori cu sase zile mai devreme. Oamenii s-au revoltat si cu greu au putut fi stapaniti de catre jandarmi.

Cei cu rabdare pot scapa de taxa

Ministerul Finantelor arunca vina pe Ministerul Mediului cum ca a initiat-o si raspunde pentru gafa, in timp ce ultimul sustine ca nici macar nu si-a pus semnatura pe act. Se pierde, insa, din vedere faptul ca in MO se specifica faptul ca din 15 decembrie, autovehiculele noi inmatriculate pentru prima data in Romania sau in spatiul UE, si nu depasesc 2.000 de cc, sunt exceptate de la plata taxei de poluare pana la data de 31 decembrie 2009. Asa deci, in timp cei care au cumparat masini vechi s-au dat peste cap pentru a face credite si pentru a plati taxa, cei care au optat pentru masini noi nu trebuie decat sa astepte 15 decembrie pentru a se programa la Finante.
Intre timp, au loc proteste in toata tara din partea soferilor. La Iasi, acestia s-au adunat la Palatul Culturii, cei din Bistrita au cerut explicatii de la Prefectura, iar apoi de la Directia de Finante Publice. Si la Targu Mures, circa 150 de soferi au protestat in fata prefecturii, iar in Baia Mare aproape 100 de soferi au facut acelasi lucru.

Mercedes a deschis primul depozit de piese de schimb

Mercedes a deschis primul depozit de piese de schimb

Noul depozit de piese are menirea de a micsora perioada de asteptare a pieselor de schimb, in prezent orice dealer primind piesa ceruta in maxim 24 de ore din momentul inceperii comenzii.

Daca pana mai ieri pentru o componenta Mercedes dealerul si automat clientul trebuiau sa astepte pana la cateva zile pentru a primii acest reper, acum timpul a fost scurtat la un incredibil 24 de ore. In situatia cand noul depozit de la Oradea nu are piesa ceruta aceasta este comandata in Germania urmand ca in maxim 48 de ore aceasta sa ajunga la unitatea service agreata.

Mercedes Benz Romania a declarat ca noul depozit beneficiaza de o suprafata de 4.000 mp, iar valoarea totala a constructiei si a pieselor din stoc au necesitat investitia a mai bine de 8 milioane de euro. Conform oficialilor in noul stoc oradean se afla piese originale in valoare de 5 miloane de euro pentru toate modelele Mercedes Benz, Jeep, Chrysler si Mitsubishi Fuso Canter.

Tot in premiera pentru Romania Mercedes a pus in practica primul sistem de logistica integrat care este impartit pe judete si dealeri, transportul fiind efecuat noaptea cu utilitare specializate.

Detalii depozit piese originale Mercedes Oradea

Noul depozit central de piese originale Mercedes-Benz are o suprafata de aproximativ 4.000 mp si cuprinde circa 13.500 de repere distincte din diferite categorii, incepand de la sigurante pana la agregate (motoare si cutii de viteza). Volumul maxim de stocare al depozitului este de aproximativ 23.000 de repere, volum pe care compania doreste sa il obtina in urmatoarele sase luni. Stabilirea locatiei pieselor reprezinta rezultatul a patru factori principali: volumul, cantitatea, greutatea si miscarea stocurilor.

Pentru a stabili locatia optima a pieselor de schimb este folosit un software special, care recomanda, in functie de factorii mentionati anterior, locatii pentru fiecare piesa care nu este adusa pentru prima data in depozit.

Citeste mai multe pe: 1001auto.ro

Vanzarile grupului BMW au crescut in septembrie

Vanzarile grupului BMW au crescut in septembrie

Una dintre cele mai neasteptate cresteri a fost sesizata in cadrul brandului Mini care afiseaza o crestere de 9.5%.

In total, pe toate pietele toate marcile concernului au comercializat 122.354 unitati.

Aceasta cifra reprezinta o crestere cu 0.7% fata de aceeasi perioada a anului 2008.

Cel mai important model al celor de la BMW a ramasa Seria3 urmata indeaproape de compacta Seria 1.

Cea mai mare crestere a unei masini a fost afisata de nava amiral BMW Seria7, performanta datorata in mare parte varstei destul de fragede a noii generatii.

autolatest.com

Se reia lucrul la Dacia

Se reia lucrul la Dacia, dar mii de angajati intra in somaj

Trimiterea in somaj tehnic a 9.000 de angajati pare sa nu fi fost o solutie viabila pentru Uzinele Dacia. Producatorul autohton de automobile a anuntat ca isi va relua productia de luni, dupa 18 zile in care 9.000 de muncitori au fost trimisi in somaj tehnic.
Situatia economica a uzinei continua sa ingrijoreze pe toata lumea, deoarece vanzarile din luna noiembrie pe piata romaneasca s-au injumatatit fata de aceeasi perioada a anului trecut. Este vorba de o scadere cu 52%, ceea ce inseamna un declin record pentru uzinele Dacia. Livrarile din luna noiembrie sunt cu circa 29% inferioare celor din octombrie si cu 46% sub nivelul lunii septembrie. Avand in vedere cifrele din ultimele luni, conducerea companiei si-a revizuit obiectivele pentru acest an: noua tinta pentru 2008 este cu 50.000 de vehicule mai putin decat era preconizat, adica 270.000 de unitati, comparativ cu cele 320.000, cat era prevazut in planurile initiale. La acest declin a contribuit si importul masiv de masini second hand din ultima perioada.
Conducerea uzinei este acum nevoita sa anunte si posibilitatea concedierii a 6.000 de angajati pentru a reusi sa supravietuiasca. Directorul general, Francois Fourmont, a confirmat ca Dacia trece printr-o situatie fara precedent si a prezentat anumite ipoteze in ce priveste viitorul angajatilor companiei. Potrivit lui Fourmont, Dacia ar putea disponibiliza pana la sfarsitul anului 700 de salariati. Numai ca aceasta masura va afecta alti 2.300 de angajati, a caror concediere se va decide anul viitor. Oricum, pentru cateva mii de angajati somajul tehnic se va prelungi cel putin in primele doua luni din 2009.

Vanzarile auto arata ca "Rabla" a pierdut startul fata de alte tari europene

Vanzarile auto arata ca „Rabla” a pierdut startul fata de alte tari europene

Numarul masinilor noi inmatriculate in primele opt luni ale anului in Romania a scazut cu 59,5 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, de la cele aproape 202.000 de masini noi inmatriculate in perioada ianuarie-august 2008, in 2009 au fost inmatriculate aproape 82.000 de unitati, conform datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). La nivelul Europei, scaderea este de 8,1 puncte procentuale in cele opt luni. Ungaria a inregistrat o scadere de 49,7%, iar Bulgaria de 46,2%.

Tari vestice precum Germania si Austria, unde programele „Rabla” au mers ca unse, s-au inregistrat cresteri de 26,8%, respectiv 5,5%. Chiar si Franta a contabilizat un mic +1,1%.
Au fost si tari din Europa Centrala care au afisat cresteri. Astfel, Slovacia a avut 22,3%, Cehia 9%, iar Polonia un punct procentual crestere.

Tari importante precum Italia, Marea Britanie sau Spania raman inca pe minus cu 7,4%, 21,5%, respectiv 32%.
Inmatricularile de autoturisme Dacia noi au crescut in Europa cu 30,8% in intervalul respectiv.
In ceea ce priveste programul de innoire a parcului auto national din Romania, rezultatele sunt in continuare slabe, cu circa 21.000 de unitati vandute din cele 60.000 locate. In ciuda introducerii in cea de-a treia etapa a programului a persoanelor juridice si a achizitionarii prin leasing, rezultatele scontate se lasa asteptate din cauza lipsei metodologiei de aplicare si a incertitudinilor privind momentul intrarii in vigoare a celor trei tichete valorice.

Toyota stia de problemele masinilor sale inca din 2007

Toyota stia de problemele masinilor sale inca din 2007

Toyota Motor Company se afla in acest moment in fata unei probleme mari deoarece autoritatile americane au descoperit in documentele pentru uz intern ale marcii ca japonezii stiau de problemele cu pedala de acceleratie inca de acum trei ani insa nu au rechemat masinile in service.

Aceasta decizie ar putea sa-i coste mult mai mult pe cei de la Toyota deoarece comisia guvernamentala care cerceteaza aceasta rechemare are dreptul de a impune marcii plata unei amenzi usturatoare sau chiar si interdictia de a mai comercializa masini pe teritoriul SUA.

Conform presei centrale din SUA comisia studiaza in detaliu decizile marcii din ultimii ani, acestia intrand deja in posesia a peste 50.000 de documente oficiale ale Toyota SUA.

Recent aceasta comisie extraordinara a primit a serie de documente compromitatoare din partea unei firme de avocatura in care se pot observa mai usor scurtaturile pe care Toyota a decis sa le accepte in urma cu trei ani pentru a nu rechema milioane de masini in service.

Profitul marcii Toyota in 2007 a fost mai mare cu 100 milioane dolari dar prin simplu fapt ca acestia nu au rechemat masinile Camry cu probleme in service.

Oficialii Toyota nu au comentat aceste acuzatii insa au declarat ca pierderile pana in prezent cu cel  mai mare recall din istoria industrieie auto si scaderea vanzarilor au costat marca pana in prezent peste 2 miliarde dolari

Test cu singura masina pentru soselele din Bucuresti

Test cu singura masina pentru soselele din Bucuresti

Jeep este unul dintre putinii constructori de automobile care este specializat in comercializarea de automobile 4×4. In aceasta clasa de constructori se mai regaesc doar britanicii de la Land Rover si coreeni de la Ssangyong.

Evolutia Jeep in ultimul deceniu

Marca off-road a celor de la Dodge-Chrysler a realizat tot timpul masini foarte capabile in mediul off road, insa care benerficiau de aptitudini reale de a circula si pe soselele aglomerate ale marilor orase. Modele precum Cherokee sau Grand Cherokee au reprezentat grosul vanzailor marcii atat in SUA cat si pe celelate piete, insa cea mai speializata masina a fost modelul incon Wrangler.

Ce reprezinta Wrangler pentru Jeep?

Micuta masina de doua tone a lui Jeep este automobilul cu cea mai buna imagine de marca din lume, evident impreuna cu cea a vechii Broscute produse de Volkswagen si a Toyotei Corolla. Un Jeep Wrangler este cu adevarat un GP (General Purpose) capabil sa intre lejer in randurile orcarei armate din lumea occidentala si nu numai. Dimesiunile mici si ampatamentul extrem de scurt sunt doua dintre cele mai importante caracteristici pentru care un Wrangler este cu mult mai bun decat un Hummer H1 sau cine stie ce Toyota Land Cruiser.

Da este adevarat micutul Wrangler este mai bun decat un Hummer sau un Land Cruiser, afirmatie care este greu digerabila insa relativ usor de dovedit in fata fanilor celor doua marci concurente.

In spatele volanului

Aici trebuie sa spunem mai degraba ca ne-am flat in spatele timonei unui mic distrugator pe patru roti deoarece senzatiile exprimate de aceasta masina sunt cu mult peste ce pot exprima cateva cuvinte. Pentru a face o comparatie trebuie sa spunem ca un Wrangler scurt se conduce asemenea unui ARO 243 in comparatie cu un Land Cruiser V8. Spunem ARO nu pentru ca masina romaneasca a fost proasta ci pentru ca un ARO este in continuare un mic monstru mecanic capabil de a strabate muntii patriei fara a merge imediat la primul service pentru a schimba cine stie ce bucsi sau pivoti.

Acest Wrangler seamana foarte mult cu defuncta masina produsa ultima data in Romania lui Iliescu, cu diferenta ca americanii au dus conceptul de off-road vehicle la un nivel greu de atins chiar si de marci precum Land Rover sau Toyota.

Citeste Test-ul complet pe:1001auto.ro