Trenuri suplimentare in perioada estivala (Tabel)

Trenuri suplimentare in perioada estivala (Tabel)

In perioada estivala 19 iunie 2009 -14 septembrie 2009 se vor introduce suplimentar 22 trenuri Rapide, 14 trenuri Accelerate si 6 trenuri personale, care vor asigura legatura directa intre principalele orase din tara si litoralul romanesc: Bucuresti, Arad, Craiova, Timisoara, Deva, Resita, Brasov, Sibiu, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Sighetu Marmatiei, Galati, Iasi, Suceava, Botosani. Trenurile cu destinatii si orarii plecari/sosiri sunt prezentate in anexa.
De asemenea, in aceeasi perioada se va asigura serviciul de transport cu vagoane de dormit si cusete pe urmatoarele relatii directe: Satu Mare a Mangalia, Sighetul Marmatiei a Mangalia, Oradea a Constanta, Cluj Napoca a Mangalia, Timisoara a Mangalia, Suceava a Mangalia si Arad a Constanta.

Reamintim calatorilor ca pot beneficia de ofertele comerciale care acorda reduceri la transport:
aMinigrup 2 a 5a este destinata celor care calatoresc in grupuri mici (de 2 – 5 persoane) si este valabila in toate zilele saptamanii, mai putin in zilele de vineri si duminica, cu reduceri intre 10 % si 25 %
acartea VSDa (vineri, sambata, duminica) valabila in week-end, cu reduceri intre 25 % si 60%
acalatoria dus-intorsa  cu o reducere de 10% .

Cateva dintre facilitatile de care calatorii pot beneficia:
rezervari cu 30 de zile anticipatie, atat la casele de bilete din principalele gari din tara (inclusiv in cele de pe Litoral), cat si la agentiile de voiaj CFR;
rezervare telefonica in ziua plecarii trenului la vagoanele clasa 1-a si a 2-a, din principalele orase ale tarii, la numerele de tel: 021 9522 pentru plecarile din Bucuresti a Gara de Nord; 0268 421 700 pentru plecarile din Brasov; 0232 202 777 pentru plecarile din Iasi; 0264 952 pentru plecarile din Cluj Napoca; 0727 999 952 pentru plecarile din Constanta, 0236 496 000 pentru plecarile din Galati, 0256 200 457 pentru plecarile din Timisoara Nord;
revervarea on-line a locurilor, accesand site-ul companiei http://www.cfr.ro/calatori/;
suplimentarea trenurilor cu vagoane in functie de solicitari.

Reintinerirea cu celule stem din propriul tesut adipos

Compania americana Cytori Therapeutics lanseaza in premiera in Romania si in colaborare exclusiva cu dr. Constantin Stan sistemul Celution pentru reintinerire faciala cu celule stem din propriul tesut adipos. Lady4ever a asistat la prima interventie de remodelare a sanilor efectuata de dr. Constantin Stan, in direct din sala de operatie.

Celulele stem repara si regenereaza tesuturile, ele nu creeaza forme, ci refac. Sunt celule pe care corpul le foloseste pentru regenerarea plagilor sau pentru imbatranire. Cu timpul insa aceste celule isi pierd capacitatea de a lupta cu imbatranirea si cu expunerea solara. Pentru a obtine volum este nevoie de grasime, de aceea in momentul reimplantarii acesteia in zona care se doreste a fi reintinerita se amesteca grasimea cu un concentrat de celule stem de maximum 5ml. Mici vase sange se formeaza in tesutul prospat introdus. Astfel, mixul de celule de stem, regenerative, si factori de crestere fac sa infloreasca tesuturile.

Aceasta tehnologie a pornit in momentul in care femeile care au trecut printr-o operatie de extirpare a glandelor mamare atacate de cancer si-au dorit o remodelare, mai exact o reumplere a sanilor. Cu timpul, aceasta reconstructie s-a extins pana la corectarea imperfectiunilor faciale si ale sanilor.

Pielea care a fost supusa tratamentului cu celule stem se va regenera chiar si dupa ani de zile. Rezultatele se imbunatatesc in timp, pielea devine mai luminoasa, mai elastica si mai ferma. Nimic nu poate fi mai natural decat celulele din propriul tesut!

Ce presupune injectia cu celule stem?
Sistemul Celution raspunde intrebarii pe care si-au pus-o de mult timp medicii chirurgi plastici: putem scapa de grasime dintr-o zona a corpului pe care sa o folosim intr-o alta zona? Ei bine, da. Acum se poate. Atunci cand o femeie apeleaza la acest timp de remoledare, nu doar isi mareste si reface zona dorita, dar scapa si de grasimea nedorita deoarece aceasta reprezinta baza cu care medicul lucreaza pentru a reface sanii sau zona faciala. Sanii pot fi mariti cu un numar sau doua prin injectarea a 200-400 ml de grasime si 5ml de concentrat de celule stem.

Interventia nu necesita taierea pielii, totul se face prin cateva injectii. Pana acum marirea sanilor s-a efectuat prin introducerea protezelor cu silicon sau gel care insa cu timpul pot duce la deteriorarea muschilor care sustin sanii. In plus, in pielea raman cicatrici in urma taieturilor.

Cat timp dureaza interventia?
Timpul total al interventiei, de la preluarea grasimii de la pacienta, separarea celulelor stem, crearea mixului care va fi injectat si refacerea zonei cu probleme dureaza aproximativ 3-4 ore. Sistemul Celution 800/CRS spala grasimea cu ajutorul unei enzime, precum o foarfeca chimica, si separa celulele stem de grasime formand un concentrat. Aceasta opreatiune dureaza mai putin de 90 de minute si are loc intr-un aparat special, in mediul izolat. Ultima parte, injectarea grasimii, dureaza in jur de 60 de minute.

Ca cat timp apar primele rezultatele?
Odata ce au disparut edemul si umflaturile, pacienta isi poate relua linistita viata de zi cu zi. Acest lucru poate avea loc chiar de a doua sau a treia zi dupa interventie.

Exista riscul aparitiei fibrozei?
Da exista, insa este foarte redus. Se folosesc canule mici pentru recoltare si pentru injectare, astfel grasimea este introdusa in cantitatici mai mici iar tesutul receptor poate asimila mai bine grasimea. In cazul interventiei mamare, injectiile nu se efetueaza in glanda mamare, ci sub piele sau intre glanda mamara si muschiul toracal.

Care este pretul unei interventii?
Pretul final este de 3000-3500 de euro, din care 1800 de euro reprezinta costul kitului de unica folosita utilizat pentru fiecare pacienta in parte.

Compania Cytori a luat fiinta in urma cu 10 ani de zile si a investit pana acum 220 de milioane de dolari in cercetare. Detine unul din marile laboratoare de cercetare din lume si este o companie publica ce ofera actiuni spre vanzare. In Europa activeaza de 2 ani de zile si a ales sa investeasca si in Romania multumita experientei dr. Constantin Stan, a capacitatii sale de a-i educa pe ceilalti si de a aplica metodele inovative.

Despre Dr. Constantin Stan in Lady4ever.ro

Schimbarea la fata a unei cladiri (Video)

Schimbarea la fata a unei cladiri (Video)

Artistul Richard Wilson a reusit sa faca cea mai radicala modificare in structura unei cladiri prin scoaterea efectiva a interiorului in afara. Se intampla in orasul engez Liverpool in plina zi.
O fatada de opt metri diametru a unei cladiri se roteste cu ajutorul unui pivot gigant, folosit de regula in industria navala si nucleara, care ofera trecatorilor ocazia de a vedea interiorul cladirii.

Pasiunea pentru nautica incepe sa se scrie si in Romania cu 7 cifre

Pasiunea pentru nautica incepe sa se scrie si in Romania cu 7 cifre

Daca pasiunea pentru nautica se traducea inainte in Romania in 100 detinatori de ambarcatiuni de agrement de peste 7m, iar interesul se cantona la preturi intre 15.000-45.000 de euro, incet dar sigur vantul a inceput sa bata si in velele noastre.

In 2008, Neptun Yacht unul din importantii operatori pe aceasta piata a tranzactionat un Yacht Azimuth la 800.000 de euro.

LZ Yachting distribuitor autorizat a mai multor marci prestigioase de ambarcatiuni cu motor si cu vele pe piata din Bulgaria si Romania, din care Sunseeker este brandul pentru care compania LZ Yachting este cea mai cunoscuta, a reusit vanzarea unui Yacht Manhatan 60 cu 1.500.000 de euro.

La Salonului Nautic International Bucuresti 2010 standul Unicomp a gazduit cele mai mari yachturi.  Vedeta acestei editii a fost britanica Princess 42, cel mai scump si impunator iaht, pretul acestei ambarcatiuni de 13,56 metri lungime pleacand de la 620.000 de euro.

Un covor de 20 de milioane de dolari

Un covor de 20 de milioane de dolari

Este de asteptat ca cel mai scump covor din lume se se vandă cu 20 de milioane de dolari la licitatia ce va fi organizata la sfarsitul acestei luni.

Covorul de Perle din Baroda are un pret de pornire de 5 milioane de dolari si va deveni record absolut daca se vinde la aceasta suma. Cel mai mare pret oferit pana acum este de 4,45 milioane de dolari pentru un covor persan din matase la o licitatie din New York de anul trecut.
De vanzarea covorului se va ocupa casa de licitatii Sotheby’s.
Comandat de Maharajah din Baroda, India in secolul 18, „Pearl Carpet” a fost creat folosindu-se circa doua milione de perle de cultura.

Decorat cu diamante in montura de aur, rubine si smaralde, piesa centrala a covorului este reprezentata de trei rozete formate din diamante in montura de aur alb.

Destinat initial a fi un dar pentru mormantul profetului Mohammed din Medina, covorul din Baroda nu a mai ajuns la destinatie, deoarece Kande Rao, Maharajah din Baroda a murit inainte ca acesta sa fie livrat.

Covorul a fost copiat dupa unul de la Taj Mahal si a ramas in cadrul familiei princiare indiene de la moartea destinatarului.

Tinuta sexy: provocare si promovare in cariera

Tinuta sexy: provocare si promovare in cariera

Femeile au stiut intotdeauna sa se foloseasca de propriile atuuri, cu toate ca putine sunt dispuse sa recunoasca acest lucru. Potrivit unui studiu efectuat in Marea Britanie si publicat in Daily Mail, femeile obisnuiesc sa poarte tinute provocatoare pentru a obtine ceva in plan profesional.

La sondaj au participat 3.000 de femei, dintre care 78% au afirmat ca felul in care se imbraca la serviciu le influenteaza starea de spirit pe tot parcursul zilei. 54% dintre ele sunt de parere ca tinutele sexy si chiar provocatoare le ajuta sa obtina beneficii personale, dar numai o femeie din 20 recunoaste ca apeleaza la o tinuta provocatoare pentru a obtine un bonus sau o promovare.

In acelasi timp, studiul confirma ca hainele sexy le ofera femeilor incredere de sine, le ajuta sa-si imbogateasca performantele profesionale si isi sporesc eficienta muncii.

Cu alte cuvinte, o femeie eleganta, sexy, este capabila sa indeplinesca mai multe atributii de serviciu intr-un timp mai scurt si in acelasi timp are sanse mai mari de promovare.

In schimb, o tinuta banala, prin care nu se iese in evidenta, micsoreaza dorinta de a munci si da nastere tendintei de a trage de timp si a amana problemele de serviciu.

Acelasi studiu arata ca femeile imbracate elegant se bucura de mai mult respect din partea colegilor, dar si competitia dintre ele in materie de moda este mai mare decat la barbati.

O vacanta la finala Campionatului Mondial de Fotbal incepe de la 3.421 euro

O vacanta la finala Campionatului Mondial de Fotbal incepe de la 3.421 euro

Cupa Mondiala de Fotbal din acest an nu este o afacere prea buna pentru agentiile de turism. Nu doar faptul ca reprezentativa Romaniei nu s-a calificat aduce prejudicii, ci si distanta si gradul mare de criminalitate si infractionalitate din statul african. Daca porniti o cautare dupa ofertele de la agentiile de turism, veti gasi, de fapt, doar una, cea de la Emirates, partener FIFA, care a incheiat o intelegere cu un singur tour operator din Romania prin care agentiile de turim autohtone au alcatuit pachete.

Astfel, la agentii precum Perfect Tour, Del Mar Travel, UNTRR Tours, GalaxSea Travel sau altele veti gasi practic aceeasi oferta. Si sa nu fiti surprinsi daca veti gasi oferte valabile chiar si la aceasta ora.

Oferta porneste de la 3.421 euro de persoana la pachet economy pentru trei nopti, hotel de trei stele, transport, transfer si un bilet la finala de pe 11 iunie din Johannesburg. Tarifele nu includ mancarea si bauturile.

Atentie! Transportul nu include si plecarea din Romania. Trebuie sa ajungeti intr-unul din orasele europene in care opereaza Emirates, de exemplu Istanbul, Viena, Roma, Atena, Frankfurt etc. pentru a pleca la Cape Town, unde este asigurata cazarea.

Pachetele ajung pana la 11.076 euro de persoana in camera single la hotel de cinci stele, situat intre insula Robben, care inseamna insula focii in olandeza, si muntele Table, imprimat pe steagul Cape Town. Hotelul are room service 24h, restaurant, piscina, centru de fitness, concierge, rent-a-car, coafor si propriile magazine.

Din cauza riscurilor pe care locatiile evenimentului sportiv le presupun, FIFA a incheiat o asigurare pentru aproape 7,5 miliarde de euro pentru situatiile neprevazute, in urma carora meciurile ar putea fi amanate, pentru institutiile media care le vor transmite precum si pentru alti sponsori ce ar putea fi afectati financiar.

Prince concerteaza fara public

Prince concerteaza fara public

Superstarul pop Prince este primul artist din lume care va sustine un concert, fara asistenta.

De la vila sa din Los Angeles, Prince va difuza evenimentul ce urmeaza sa fie transmis pe site-ul oficial sau artistului, in direct, pe 24 martie.

Astfel, fanii vor putea urmari concertul, vor avea acces la fotografii si versuri, tot pe site-ul al artistului.

Tate acestea insa contra unei taxe anuale de 77 de dolari.

Concert va anticipa lansarea celor doua albume noi ale muzicianului, „LOtUSFLOW3R” si „MPLSoUND”, care va avea loc pe 29 martie.

Patru euro un pahar de vin din fantana lui Henric al VIII-lea

Patru euro un pahar de vin din fantana lui Henric al VIII-lea

Palatul Hampton Court, sud-estul Londrei, a readus la viata una din vechile placeri roiale prin crearea unei fantani de vin specifice dinastiei Tudor, exact pe locul in care candva era o fantana de forma octogonala in curtea principala a palatului.

In urma cu doi ani, o echipa de ingrijitori a gasit ramasitele fantanii in timpul excavarilor arheologice. Noua fantana de vin a putut fi recreata pe baza tapiseriei Field of the Cloth of Gold (n.r. Campul Stofei de Aur), care este expusa in galeria Young Henry de la palat.

Fantana revarsa zilnic apa, dar a fost conceputa ca cea a lui Henric al VIII-lea sa curga vin din ea in fiecare weekend.
Aceasta are incastrate in arhitectura 40 de capete aurite de leu, precum si motoul „Faicte bonne chere quy vouldra!” (n.r. Sa faca o buna urare cel ce doreste!).

Costul unui pahar de vin este de 3,5 lire sterline, circa patru euro, in plus tarifului de vizitare, care variaza de la sapte lire pentru copil de 5-15 ani pana la 14 lire pentru adultii de pana in 59 de ani.

Cum am redescoperit Happy Tour

Am marea incantare sa redescopar agentia Happy Tour

Am marea incantare sa redescopar agentia Happy Tour

De curand am inceput sa caut o destinatie pentru vacanta mea de vara si am deschis pagina de internet a Happy Tour Romania. Si anul trecut am mers tot cu ei in Italia si a fos minunat. Tot cautand prin paginile happy tour group am ajuns si pe turismmarket.ro, unde am descoperit destul de multe detalii despre activitatile agentiei, despre hoteluri, calatorii, servicii, turism de nisa, lucruri foarte interesante. Ceea ce m-a determinat pe mine sa am cu atat mai multa incredere in Happy Tour a fost deschidere cu care vorbesc cei din firma despre tot ceea ce ofera, despre toate serviciile posibile.

Turism market pentru servicii de valoare si pentru multumirea clientilor

Cei de la Happy Tour Romania pun pe primul loc multumirea turistilor, deoarece ei stiu ca daca cei care vor sa calatoreasca sunt si garantia succesului afacerilor lor, atat timp cat aleg sa mearga in excursii si vacante cu agentia lor. Tocmai de aceea serviciile de turismmarket trebuie sa fie foarte bune, astfel incat toate ativitatile happy tour sa se desfasoare in cele mai bune conditii posibile, toti oamenii firmei sa fie profesionisti foarte bine pregatiti, gata sa poata rezolva orice probleme ar putea aparea pe neasteptate.
Dupa cum spuneam, eu am reinceput relatia cu Happy Tour in vederea concediului meu de vara si sunt iarasi convinsa ca daca las in seama lor detaliile excursiei, totul va fi foarte bine. Daca vorbesc la superlativ despre aceasta agentie de turism este doar datorita faptului ca mai am inca doua experiente de acest tip alaturi de personalul grupului si nu am avut nicio obiectie in privinta serviciilor de care am beneficiat. Totul a fost dupa cum mi s-a spus, nimic nu a fost in neconcordanta cu asteptarile mele fata de planurile initiale.