Unde mai calatoresc bogatii planetei

Unde mai calatoresc bogatii planetei

In niciun caz intr-o destinatie de pe Pamant. Chiar daca e criza si afacerea singurei companii care ofera calatorii in spatiu s-a injumatatit, bogatii care au platit deja biletele inainte de criza nu au regrete pentru preturile piperate.

Mai mult de atat, recent, a plecat in spatiu primul turist in a doua sa calatorie de acest gen. Miliardarul american de 60 ani Charles Simonyi are deja o saptamana si jumatate de sejur si urmeaza sa revina maine pe Pamant. Pentru cele doua calatorii a platit in total 60 milioane de dolari. A spus ca nu va mai pleca pentru ca tocmai s-a casatorit. Daca motivul real este de a sta cu familia sau cumpatarea in cheltuieli, numai el il stie.

Cert este ca dupa o crestere a afacerii incepute pe 28 aprilie 2001 cu primul turist, californianul de 60 de ani Dennis Tito, odata cu venirea crizei, multi bogatasi s-au gandit a doua oara daca au suficienti bani pentru astfel de calatorii. „Numarul miliardarilor, pur si simplu, s-a injumatatit, dar numarul total al cererilor se arata destul de stabil. Oricum, este vorba de o afacere pe termen lung. Nu te trezesti dimineata si spui ca vrei sa pleci in spatiu”, explica Eric Anderson, CEO Space Adventures.
Compania va mai realiza o misiune prin combinatia tehnologiei rusesti de lansare a unei rachete Soyuz care se va intalni cu un modul ce orbiteaza in jurul Terrei si care va duce doi turisti intr-o calatorie spre Luna de 100 milioane fiecare.

Banii, nu sunt singurul criteriu de admitere la o calatorie in spatiu. Varsta minima este de 18 ani, fara vreo limita maxima. Inaltimea trebuie sa se incadreze intre 1,6 si 1,85 m, iar greutatea intre 50 si 95 kg.
Primul turist in spatiu, Dennis Tito, a trebuit sa faca fata unui maraton de 900 ore de antrenament si sa plateasca 20 milioane de dolari, circa 10% din averea estimata la acea data.

Pentru o casa izolata in Dallas

Pentru o casa izolata in Dallas, Bush a platit peste 2 milioane de dolari

Casa Alba a anuntat ca sotii Bush au achizitionat o casa in Preston Hollow, Dallas. Desi resedinta oficiala a familiei Bush dupa terminarea mandatului presidential la Casa Alba este estimata la 2,1 milioane de dolari, se pare ca pretul platit de sotii Bush este mai mare.

Dallas Morning News informeaza ca familia Bush a platit mult mai mult pentru casa cu patru dormitoare, aflata intr-o zona izolata a Dallas-ului.

Sponsorii lui Tiger Woods au pierdut pana la 12 miliarde de dolari

Sponsorii lui Tiger Woods au pierdut pana la 12 miliarde de dolari

Firmele care il sponsorizeaza pe Tiger Woods au pierdut pana la 12 miliarde de dolari, in urma recentelor scandaluri. Insa jucatorul de golf are parte de un nou inceput, in lumea virtuala. EA (Electronic Arts), una dintre marile companii producatoare de jocuri virtuale, a lansat primul joc exclusiv online in acest sens. Tiger Woods PGA Tour Online este un joc gratuit, dezvoltatorii sustinand ca este o incercare pe o piata ce a cunoscut o crestere extraordinara in ultimii ani.

In acelasi timp, o noua reclama Nike cu vocea tatalui lui Tiger Woods incepe sa fie difuzata de azi. Caderea lui Woods in urma cu cateva saptamani nu pare sa fie totala, sponsorii lui incercand o noua campanie de relansare.
 
In afara problemelor sale din viata personala, Tiger Woods ramane campionul golfului. Azi incepe campinatoul Masters Tournament 2010, unde jucatorul porneste ca favorit.

Mega Designer Outlets deschide primul magazin de tip factory outlet

Mega Designer Outlets deschide primul magazin de tip factory outlet

Compania americana Mega Designer Outlets (MDO) va deschide in toamna acestui an primul magazin de tip factory outlet. Propietara companiei, Chang S. OH (foto), a investit 80 de milioane de euro in acest centru comercial de tip oras din Romania. Designul de interior si exterior este conceput de Catalin Botezatu, care va detine propriul sau magazin in acest centru.

Cu o suprafata inchiriabila de 38.600 mp, Mega Designer Outlets se va deschide publicului in luna septembrie centrul comercial de tip outlet. Acesta va fi amplasat in zona de vest a Bucurestiului, la km 13 al autostrazii Bucuresti – Pitesti. Oferta de retail consta in peste 80 de magazine pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri locale si internationale care isi vor comercializa colectiile la preturi mult mai mici decat in magazinele obisnuite, cafenele si restaurante, spatii de joaca pentru copii.

Potrivit lui Chang S. OH, proprietara companiei MDO, 64% din spatii sunt deja inchiriate. Ea este convinsa ca parteneriatul incheiat cu designerul Catalin Botezatu va atrage multe branduri cu renume din intreaga lume.

aSuntem mandri de faptul ca Botezatu a ales sa isi deschida propriul magazin outlet in cadrul Mega Designer Outlets. Dorim sa impartasim acest privilegiu cu clientii nostri care vor avea astfel posibilitatea sa achizitioneze produse Catalin Botezatu la preturi semnificativ mai mici. Chiar daca anul 2009 se anunta unul dificil, suntem convinsi de oportunitatea unui centru outlet intr-o perioada in care apetitul pentru cheltuieli mari s-a redus si majoritatea clientilor cauta produse de buna calitate la preturi cu discounta,  a declarat  Chang S. Oh.

La randul sau, Catalin Botezatu recunoaste ca nu a investit niciun ban in aceasta afacere, iar in propriul sau magazin isi va comercializa toate colectiile sale. In prezent, el este designerul oficial al brandului german de fashion Quelle.

Conceptul outlet

In Europa, cu o populatie de 459 milioane locuitori, exista in acest moment 142 centre de factory outlet prezente in 25 de tari, urmand ca alte 34 de centre outlet sa fie lansate in urmatoarele 12-18 luni. In SUA, unde s-a nascut acest concept, sunt peste 220 centre, totalizand 55.8 milioane de metri patrati.
In prezent, se lanseaza in medie doua centre outlet pe an, ceea ce inseamna ca pana in anul 2012 se vor deschide aproximativ 230 noi centre outlet.

Centrele outlet sunt centre comerciale de tip mall, intr-o arhitectura de tip village square sau quay-side. Acestea ofera un cadru larg de shopping, imbinat cu oportunitati de petrecere a timpului liber si cu o parcare foarte spatioasa.

Centrele Designer Outlets comercializeaza colectii produse in cantitati mai mari sau colectii aflate la final de sezon de la unele dintre cele mai cunoscute branduri internationale de fashion, sport sau homedesign, la preturi mult mai mici decat cele practicate in magazinele din centrul orasului. Discount-ul aplicat produselor este intre 30 si 70%, iar magazinele din cadrul outlet-ului sunt de cele mai multe ori administrate chiar de producatori.

Turistii romani care vor petrece Pastele in tara sunt de zece ori mai multi decat cei care au ales Grecia si Bulgaria

Turistii romani care vor petrece Pastele in tara sunt de zece ori mai multi decat cei care au ales Grecia si Bulgaria

Numarul romanilor care au ales, in perioada Pastelui, destinatiile interne sunt de zece ori mai multi decat cei care au ales Bulgaria si Grecia, potrivit lui Traian Badulescu, purtator de cuvant ANAT.
„Circa 100.000 de turisti romani isi vor petrece Pastele in tara, fata de 10.000 cat au ales Grecia si Bulgaria. Reducerile de pret practicate in aceasta perioada sunt egale atat aici cat si in tarile amintite, de circa 20%”, a explicat Badulescu.
Legat de diferentele de oferte dintre noi si bulgari, Badulescu considera ca avantajele noastre il reprezinta faptul ca noi avem mai multe servicii de spa, mai multe servicii si evenimente, plus Delta Dunarii, in timp ce vecinii nostri mizeaza mai mult pe all inclusive. Legat de statiunea bulgara Albena, oficialul ANAT considera ca aceasta are un management unic in zona ECE si pot impune o politica unitara de servicii si preturi. In schimb, pe litoral, aproape fiecare hotel are actionariat propriu.
Legat de eventualele masuri pe care ANAT poate sa le ia pentru stimularea turismului, Badulescu a fost foarte clar. ” Politica de promovare a unui hotel e specifica gandirii fiecarui manager. ANAT e un ONG care nu are cum sa impuna preturi. Oricum, a reusit sa impuna multe schimbari, fiind cea mai puternica asociatie din turism!”, a declarat Badulescu. Potrivit acestuia, ANAT a reusit, reprezentand agentiile de turism din Romania, principalii marketeri din turism, sa determine programele de inscrieri timpurii si de oferte speciale si i-a convins pe hotelieri sa practice astfel de reduceri.

Tuborg Green Fest aduce in septembrie peste 30 de ore de muzica

Tuborg Green Fest aduce in septembrie peste 30 de ore de muzica

Vineri 4 septembrie va incepe Tuborg Green Fest, prima zi fiind rezervata ritmurilor electro de la Sensor, Suie Paparude, The Crystal Method si Chicane.
Sambata, 5 septembrie, va veni cu trupele AB4, Zdob si Zdub, The Herbaliser si Guano Apes. Ultima zi de festival va fi a muzicii romanesti, cu Publika, Mandinga, Vita de Vie si Stefan Banica & Friends.

Bucurestenii vor avea peste 30 de ore de muzica pe scena principala si in arena Silent Disco, alaturi de peste 60 de artisti. Accesul publicului va fi gratuit.
Festivalul isi va deschide portile vineri, 4 septembrie, la ora 16:00. „Parintelui imnurilor din Ibiza”, Chicane, va fi cap de afis in prima zi de festival si va incepe in jurul orei 21:30.
A doua zi va incepe la ora 15:00, cu alternative, etno-alternative, hip-hop-jazz si hardcore. Apoi, Tuborg Green Fest aduce pe scena AB4, Zdob si Zdub si The Herbaliser. Guano Apes va fi capul de afis al acestei zile, concertand la ora 21:30. 
Ultima zi a festivalului va fi pop-rock-ului romanesc. Vor canta Publika, Mandinga si Vita de Vie. Seara se va incheia cu un show live Stefan Banica & Friends.

L a Tuborg Green Fest, participantii se vor intalni in primele doua zile ale festivalului si cu DJ-ii Silent Disco, NO DJ si Tony Carlos, plus doi invitati DJ autohtoni, dintre care Gojira. After-party-urile vor avea loc in serile vineri si sambata de la ora 23:00, in arena Silent Disco.

Cifra de afaceri de 94 de milioane de euro a companiei Happy Tour Group in Romania

Una dintre cele mai mari companii de turism care opereaza in tara noastra, Happy Tour Group, a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 94 milioane de euro. Unul din segmentele care a avut o majorare importanta anul trecut a fost cel de business travel.
Numarul clientilor business ce au ales compania Happy Tour a crescut cu 23% fata de anul 2014, potrivit datelor date publicitatii de Happy Tour. Compania a furnizat servicii de travel, in 2015, catre clienti business din diverse domenii, precum FMCG, auto, agricultura, energie, comunicatii, retail si multe altele.
Segmentul de business travel este unul puternic dezvoltat in activitatea desfasurata de Happy Tour Group in Romania. De asemenea, se estimeaza ca si in anul curent acesta va reprezenta motorul afacerilor, dupa ce acesta a ajutat la marirea cifrei de afaceri in 2015. In a doua jumatate a anului trecut, grupul a decis majorarea capitalului social al Happy Tour la peste 3 milioane de euro.

Investitii in tehnologie de ultima ora ale Happy Tour Group

In ultimii ani Happy Tour Group a facut investitii de milioane de euro in tehnologii avansate, investitii care au condus si la cresterea semnificativa a afacerii, dupa cum afirma CEO -ul Happy Tour Group Javier Garcia del Valle.
In plus, Javier Garcia del Valle spune ca agentia de turism isi doreste sa poata raspunde si celor mai complexe nevoi de calatorie ale clientilor, fie ca este vorba de angajati din companii sau oameni ce isi planifica vacantele cu ajutorul Happy Tour si ca in centrul intregii activitati a companiei se afla clientii, potrivit Capital.ro.

Alte cresteri inregistrate de Happy Tour

Cea mai mare companie din grupul cu acelasi nume, Happy Tour a avut un numar cu 20% mai mare fata de cel inregistrat in anul 2014 de turisti de leisure. Multi dintre acestia au ales destinatii precum Turcia, Grecia si Spania. Prestige Tours, tour operatorul membru al grupului Happy Tour, a realizat in anul 2015 chartere cu un grad de ocupare de 93%.
Vu peste 250% au crescut si rezervarile online din cadrul grupului si se crede ca acestea vor creste si in anul curent cu cateva zeci de procente.
Fondata de Nicolae Demetriade, Happy Tour a fost preluata, in 2007, de fondul de investitii GE. Din grup fac parte agentia de turism online Paravion si tur operatorul Prestige Tours.

Premiile Oscar

Premiile Oscar, „Slumdog Millionaire” marele castigator

„Slumdog Millionaire” este pelicula care a primit Oscarul pentru cel mai bun film. Danny Boyle este rigizorul care aprimit statueta pentru acelasi film. La sectiunea cel mai bun actor, Sean Penn a fost decernat pentru rolul din „Milk”, in vreme ce Kate Winslet a primit premiul pentru rolul din „The Reader”.
Pentru cel mai bun rol secundar, Heath Ledger a prmit post-mortem Oscarul pentru „Dark Knight”, ramanad ca pentru cel mai bun rol secundar feminin Penelope Cruz sa primeasca statueta.
„Wall-E” este filmul de desene animate care a primit Oscarul pentru cel mai bun lungmetraj animate. „The Curious Case of Benjamin Button” a fost premiat pentru cea mai buna regie artistica, cel mai bun machiaj si pentru cele mai bune efecte vizuale. „Slumdog Millionaire” a mai primit Oscarul pentru cea mai buna imagine, cel mai bun montaj, cea mai buna coloana sonora, cea mai buna tema muzicala, cel mai bun mixaj de sunet si cel mai bun scenariu adaptat.
Cel mai bun documentar a fost decis ca fiind „Man on Wire”, in timp ce „Smile Pinki” a primit Oscarul pentru cel mai bun scurtmetraj documentar. Categoria celui mai bun scurt metraj in general a fost insusita de „Spielzeugland”, in vreme ce pentru cel mai bun film strain Oscarul a luat drumul Japoniei, cu destinatia „Departures”, in regia lui Yojiro Takita.

Turistii romani in Grecia

Turistii romani in Grecia, plus 20% in 2008

Ministrul Dezvoltarii Turismului din republica elena, Ari Spiliotopulu, a declarat ca piata Romaniei este una din cele mai importante pentru dezvoltarea turismului grecesc. Acesta a spus ca numarul de vizitatori romani a crescut in principal datorita clasei de mijloc.
Potrivit unui sondaj efectuat de EOT, peste 65% dintre cei chestionati au spus ca se gandesc sesrios la petrecerea vacantei in strainatate. Dintre acestia, 72% au spus ca prima optiune este Grecia. Motivele pentru aceasta destinatie sunt in principal calitatea serviciilor, cultura tarii si mediul natural. In topul preferintelor se afla Creta si Atena, cu 45%, respectiv 35% din optiuni. Media cheltuielilor de persoana este de 500-1.200 euro.
In ceea ce priveste canalele prin care primesc informatiile pentru formarea imaginii despre Grecia, 37% dintre respondenti au bifat posturile TV, 36% au indicat prietenii si familia, iar 35,2% au spus ca prin internet. Conform Agentiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT), anul trecut, 200.000 de romani au vizitat Grecia

Ti-ai schimba numele intr-o adresa de internet pentru 100.000 de dolari?

Ti-ai schimba numele intr-o adresa de internet pentru 100.000 de dolari?

Aceasta este oferta pe care a primit-o Terry Dorsey, un DJ de la postul de radio KSCS din Dallas, Texas, pentru a-si schimba numele in adresa de internet TexasMotorSpeedway.com, site-ul companiei care detine pista de curse auto NASCAR din acelasi stat american.

Presedintele companiei, Eddie Gossage (foto), este cunoscut pentru metodele sale controverate de a face reclama firmei si pistei. Ultima sa oferta este valabila doar pentru 24 de ore si conditioneaza banii cu schimbarea numelui pentru un an, plus un tatuaj permanent cu sigla companiei TMS.

Tu ai accepta o astfel de oferta? Pentru ce companie ai face-o?